Οι αρχαίοι Έλληνες συνήθιζαν να συναντιούνται σ' ένα μέρος της πόλης που ονομαζόταν Αγορά (=τόπος συνάθροισης), για να καλύψουν τις επικοινωνιακές και κοινωνικές τους ανάγκες. Αν και στην Αγορά έκαναν αγοραπωλησίες, εξού και η σύγχρονη σημασία της λέξης, αυτή ήταν κυρίως το μέρος όπου συζητούσαν, έκαναν καινούργιες γνωριμίες, μελετούσαν, μηχανεύονταν, δημιουργούσαν. (από την Βικιπαιδεία)

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΨΕΛΗ

Οι ’Ελληνες…δέχονται όλους τους αδικημένους ξένους και όλους τους εξορισμένους από την πατρίδα των δι’ αιτίαν της Ελευθερίας». Ρήσεις του Ρήγα Βελεστινλή

Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει.

Bertolt Brecht, 1898-1956, Γερμανός συγγραφέας

~

 my-tips-collection
"Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"

εν αθήναις

εν αθήναις
.....................Σελίδα με έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση, με ειδήσεις από την Ελλάδα, την Ευρώπη και τον κόσμο ......................

Ευχές για καλή χρονιά το 2017

Ευχές για καλή χρονιά το 2017
...για όμορφα ταξίδια το 2017

Κυριακή, 6 Φεβρουαρίου 2011

Στο πλευρό του κινήματος κατά των διοδίων η Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΝ



Η Πολιτική Γραμματεία του Συνασπισμού συζήτησε χθες με αντιπροσωπεία μελών του κόμματος που ενεργοποιούνται στο κίνημα ενάντια στα διόδια της Αττικής και συμμετέχουν στο πανελλαδικό συντονιστικό όργανο του κινήματος και μετά από σχετική ενημέρωση κατέληξε, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση στα ακόλουθα συμπεράσματα:

1. Το κίνημα ενάντια στην κερδοσκοπική και αντιλαϊκή χρήση των διοδίων, που στόχο έχει το επιπλέον χαράτσωμα των ελλήνων πολιτών, πρέπει να στηριχτεί από όλες τις δυνάμεις του κόμματος.

2. Θεωρεί τις συμβάσεις αποικιοκρατικού τύπου που έχουν υπογραφεί με το περίφημο σύστημα των ΣΔΙΤ ως απαράδεκτες και πρέπει να καταργηθούν.

3. Ο ΣΥΝ, μέσα κι έξω από τη Βουλή, θα σταθεί στο πλευρό του κινήματος ενάντια στα διόδια σε κάθε δίκαιο αίτημά τους. Η ποινικοποίηση και οι διώξεις όλων των πολιτών που αντιστέκονται σε αυτές τις απαράδεκτες επιλογές πρέπει να σταματήσουν αμέσως.

4. Το δημόσιο αγαθό της χρήσης των εθνικών οδών δεν μπορεί να παραδίδεται βορά στα αδηφάγα ιδιωτικά συμφέροντα.

ΕRΤ3.GR