Οι αρχαίοι Έλληνες συνήθιζαν να συναντιούνται σ' ένα μέρος της πόλης που ονομαζόταν Αγορά (=τόπος συνάθροισης), για να καλύψουν τις επικοινωνιακές και κοινωνικές τους ανάγκες. Αν και στην Αγορά έκαναν αγοραπωλησίες, εξού και η σύγχρονη σημασία της λέξης, αυτή ήταν κυρίως το μέρος όπου συζητούσαν, έκαναν καινούργιες γνωριμίες, μελετούσαν, μηχανεύονταν, δημιουργούσαν. (από την Βικιπαιδεία)

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΨΕΛΗ

Οι ’Ελληνες…δέχονται όλους τους αδικημένους ξένους και όλους τους εξορισμένους από την πατρίδα των δι’ αιτίαν της Ελευθερίας». Ρήσεις του Ρήγα Βελεστινλή

Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει.

Bertolt Brecht, 1898-1956, Γερμανός συγγραφέας

~

"Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"

εν αθήναις

εν αθήναις
.....................Σελίδα με έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση, με ειδήσεις από την Ελλάδα, την Ευρώπη και τον κόσμο ........

Ευχές για καλή χρονιά το 2017

Ευχές για καλή χρονιά το 2017
...για όμορφα ταξίδια το Καλοκαίρι

Πέμπτη, 1 Ιουνίου 2017

Ακινητοποιημένα τρένα και προαστιακός την Πέμπτη

trena-630.jpg

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Λόγω της απεργίας δεν θα εκτελεστεί κανένα δρομολόγιο | ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ / ΦΑΝΗ ΤΡΥΨΑΝΗ


Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν σήμερα τα τρένα και ο προαστιακός σιδηρόδρομος λόγω της 24ωρης απεργίας που κήρυξε η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ). Όπως ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω της απεργιακής κινητοποίησης δεν θα εκτελεστεί κανένα δρομολόγιο.
Αιτήματα της ΠΕΠΕ είναι οι προσλήψεις μηχανοδηγών και να βελτιωθούν οι συνθήκες για την ασφάλεια της κυκλοφορίας.
Θυμίζουμε ότι έχει ήδη ανακοινωθεί από το ΤΑΙΠΕΔ η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ιταλικό όμιλο Ferrovie dello Stato.
Ωστόσο, η υπογραφή της τελικής συμφωνίας δεν έχει προχωρήσει γιατί οι κρατικοί σιδηρόδρομοι της Ιταλίας περιμένουν την έγκριση των Βρυξελλών για τη διαγραφή παλιότερων χρηματοδοτήσεων προς την εταιρεία, ύψους 750 εκατ. ευρώ.
Η διοίκηση του ΟΣΕ πάντως είχε προεξοφλήσει τη θετική έκβαση στην υπόθεση που αφορά το συνολικό χρέος των περίπου 10 δισ. ευρώ του Οργανισμού.
Το μεγαλύτερο μέρος του αφορά δάνεια που είχε αναγκαστεί να συνάψει ο ΟΣΕ για να χρηματοδοτήσει τα σιδηροδρομικά έργα και με τον νόμο του 2011 έχουν μεταφερθεί στο συνολικό δημόσιο χρέος.


_______________
efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: